Piroteala - atipire
Nabadaios - descreierat
picoteală, moțăială, somnolență
furios, îndârjit, înfuriat, întărâtat, înverșunat, mâniat, mânios, pornit
Piroteala-Somnolenta ; Nabadaios-Epileptic

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T22:58:12+03:00
Piroteală = moţăială 
năbădăios = îndârjit , înverşunat . 
3 5 3
2014-06-10T22:59:37+03:00
piroteala= somnolenta
nabadaios=naravas, infuriat, manios