Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-05T19:32:07+02:00
Caracteristicile baladei sunt:
    -Sunt prezentate personaje ce au puteri supranaturale
    -Exista un conflict intre un  personaj pozitiv si unul negativ
    -Personajele sunt personificate
    -Balada este specie a genului epic in versuri (deci are masura ritm si rima)
    -Personaje putine,spatiu restrans de desfasurare a actiunii
21 4 21
2014-02-05T19:34:09+02:00
Balada este o specie a genului epic; se infatiseaza un eveniment istoric avand protagonisti din timpuri istorice,sau legendare, mitice sau fantastice,sau chiar din realitate. Personajele au atribute exceptionale,de basm. Lupta se da intre bine si rau.