Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T22:41:54+03:00
Toate cuvintele sunt formate prin derivare 
3 5 3
2014-06-10T22:46:32+03:00
Frunusica , s-a format prin derivare de la cu. de baza frumos +sufixul,,ica ". neppvestit = s-a format prin derivare de la cuv. de baza povestit+prefixul ,,ne", asa la celelalte, sper ca te-am ajutat ! toate cuvintele sunt formate , prin derivare

Multumesc
Cu muulta placere , sper ca te-am ajutat!