Răspunsuri

2014-06-10T22:35:35+03:00
Sunt si ei niste oameni normali , la fel ca noi, si ei au sentimente exact ca noi  si poate chiar mai fragile  datorita problemelor lor. insa acestia merita si ei o viata normala ca noi toti ( sunt si ei oameni nu ?) si trebuie sa ii apreciem la fel de mult , poate chiar mai mult ca pe ceilalti oameni . FORMULEAZA textul meu putin mai adecvat si o sa ai nota mare garantat  ∞
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T23:13:56+03:00
Eu am o parere foarte buna ddspre ei.tot oamenii sunt si ei doar ca cu o poveste in spate de ne descris
Ei sunt niste luptatorii profesionistii lupta cu boala cumplita cand altu nu face un pas
Oamenii cu probleme speciale sunt niste modele de viata ei nu se plang ca noi oamenii de rand nu ei doar fac si tac.
Eu apreciez mult acesti oamen iRespect!