Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T22:06:28+03:00
Parerea mea despre aceasta apreciere este ca nu conteaza cata avere avem ci cunostintele pe care le dobandim pe parcursul vietii.Banii ii putem pierde oricand insa  intelepciunea niciodata.
2 5 2
2014-06-10T22:08:14+03:00
DA...ințelepciunea face mai mult decât o avere pentru ca banii sunt niște simple hartii  care oricum se duc , pe când ințelepciunea este singurul lucru pe care nimeni nu ți-l poate lua 
1 5 1