Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T22:03:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Se poate considera o caracterizare indirect«ă din cadrul ultimelor patru versuri întipărite ...pentru că eul liric  confirmă amărăciunea unei cafele gustate din mâinile fetei căreia îi adresează îndemnul de a nu-l iubi .. asta cel mai probabil simţind fiorii reci din privirea sufletului ei , lăsând-o deoparte, poate, pentru altcineva , care nu are capacitatea de a citi gândul iubirii 
Redacteaza o compunre in care sa fie un dialog intre un extraterestru si un pamantean . formuleza 6 intrebari pe care extraterestrul i le pune pamanteanului acesta raspuzandui.
2014-06-10T22:35:18+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Versurile citate fac referire la dragostea eului liric pentru persoana iubita. acest lucru se desprinde din secventa 'din mana ta'. antiteza dintre iubirea care este redata metaforic si epitetul personificator 'cafea amara' releva dorinta eului poetic de a imbina doua elemente diametral opuse pentru a crea un echilibru. de asemenea, adverbul 'totusi' confera senzatia de ambiguitate a ipostazei surprinse in poezie, ce transpune ideea ca naratorul este o persoana greu de multumit, dar si de aerul misterios cu care doreste sa se invaluie