Răspunsuri

2014-06-10T22:01:40+03:00
Mai sunt cateva zile si vom incheia inca un capitol din viata noastra . PE aceasta l-am scris cu cele mai frumoase culori ale copilariei IMplinirea , munca , distractia , prietenia si ajutorul . parca mai ieri asteptam cu emotie  inceputul clasei  1 in curtea scolii . o cautam cu ochii curiosi si flori in mana pe doamna invatatoare ce avea sa ne devina mama  de la scoala . imi amintesc de acea zi minunata din clasa 1 cand am primit pentru prima oara o tema  chiar daca era doar un desen pentru mine insemna mult .  la fiecare dintre noi doamna a descoperit talentul slefuindul  ajutandu- sa devina mai bun .  insa timpul a fost necrutator cu noi grabindu-ne zborul spre alte inaltimi..emotia clasei a 5a  ne incearca pe toti profesori noi poate colegi noi o alta aventura ne asteapta pe drumul spre fantana adanca a cunoasterii . doamnei ii datoram si ii multumim pentru toate realizarile noastre si ii promit ca o voi pastra intotdeauna in sufletul meu .     si poti sa pui ca titlu Trecutau anii . sper ca te-am ajutat 

2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T22:19:32+03:00


In cei 4 ani de scoala, dumneavoastra ne-ati ajutat sa ne gasim drumul vietii... Au fost minunati anii alaturi de dumneavoastra... Inca tin minte, când am intrat pe poarta scolii v-am vazut pe dumneavoastra. Stiam de atunci ca veti fi cea mai buna invatatoare, ca veti fi blanda si ne veti intelege nedumeririle legate de anumite lectii sau poate chiar teme. Stiam cu totii ca dumneavoastra ne veti ajuta sa ne gasim calea pe care sa mergem. Cu toate ca anii s-au dus si acum vom merge fiecare pe drumul lui, chiar daca unii vom ramane prieteni, chiar daca ne veti lipsi si ne vor lipsi si toate orele petrecute cu dumneavoastra veti ramane cea mai buna invatatoare si va vom pastra mereu in inimile noastre...!