Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T21:54:07+03:00
110+11:{10+100:[10+10x(10-a)]}-100=11 /+100 <=>
110+11:{10+100:[10+10x(10-a)]}=111 /-110 <=>
11:{10+100:[10+10x(10-a)]}=1 /x11 <=>
10+100:[10+10x(10-a)]=11 /-10 <=>
100:[10+10x(10-a)]=1 /x100 <=>
10+10x(10-a)=100 /-10 <=>
10x(10-a)=90 /:10 <=>
10-a=9 <=> a=10-9 <=> a=1

2014-06-10T22:26:12+03:00
10+11:{10+100:[10+10x(10-a)]}-100=11 /+100 <=> 
110+11:{10+100:[10+10x(10-a)]}=111 /-110 <=> 
11:{10+100:[10+10x(10-a)]}=1 /x11 <=>
10+100:[10+10x(10-a)]=11 /-10 <=>
100:[10+10x(10-a)]=1 /x100 <=>
10+10x(10-a)=100 /-10 <=>
10x(10-a)=90 /:10 <=>
10-a=9 <=> a=10-9 <=> a=1