Ma puteti ajuta? Cum se numeste acest animal? Imi trebuie la un proiect!

2
Comentariul a fost şters
leopard de zapada
Comentariul a fost şters
Rezultand, e de zapada....MULTUMESC pentru raspunsuri.
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T21:29:40+03:00
E leopard.

As fi zis ghepard dar are musculatura mai mare.

Comentariul a fost şters
OK :)
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-06-10T21:29:55+03:00