Răspunsuri

2014-06-10T21:14:52+03:00
Doamna noastră învăţătoare este şi o persoană sensibilă. Nu de puţine ori ne-a vorbit despre modul în care trebuie să ne comportăm cu părinţii noştri: să-i iubim, să-i ascultăm şi încă din copilărie să încercăm să-i menajăm, dar mai ales să-i ajutăm după puterile noastre. De fiecare dată când ne vorbeşte despre părinţi,  îi mijeşte în colţul ochilor câte o lacrimă. Îşi alungă tristeţea imediat, după care continuă ca şi când nimic nu s-ar fi întâmplat.Ne-a spus cand vedem pe orcine trebuie sa ii dam buna ziua

Deoarece o iubesc şi o respect foarte mult pe doamna învăţătoare, eu o privesc pe dânsa ca pe a doua mea mamă...
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T21:15:35+03:00
Doamna invatatore
Domna invatatoare a fost pentru mineca o a 2 mama . Cu ea am trecut prin cei 4 ani invatacei ai mei . Ea a fost foarte rabdatoare si buna cu noi . Daca era nevoie ne explica si de 3 ori daca nu intelegeam ceva . Ea a fost primul meu exemplu . O respect foarte mult pentru ceea ce face . Si azi imi amintesc cu vocea ei impunatoare care se auzea pe holuri . Chiar daca uneori era severa cu noi , noi tot o iubeam . Acum cand o vad cu o alta generatie de mici scolarei parca imi vine sa plang pentru ca am pierdut-o .
Doamna invatatoare a fost cel mai bun tutore al meu si pentru asta am sa o respect .

Sper ca te-am ajutat
3 3 3