Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T21:01:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=87

a-7=b

a+a-7=87
2a=87+7
2a=94
a=47

b=47-7
b=40
1 5 1
2014-06-10T21:03:27+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=87, a-7=b ; il inlocuim pe "b" => a+a-7=87=> 2a-7=87 => 2a=94 => a = 94/2= 47 si b=47-7=40