Sunt doua parti de vorbire distincte in ,, anul trecut,, : anul = substantiv comun numar singular gen masculin articulat hotarat , trecut = adjectiv provenit din verb la participiu nr singular forma afirmativa
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T20:58:49+03:00
Aici sunt 2 parti.
Anul = substantiv comun 
Trecut = adjectiv provenit din verb la participiu.
2 5 2
2014-06-10T20:58:53+03:00
Anul -substantiv comun
trecut -adjectiv participial