fiica cea mai strălucitoare”
“vine cu mireseme-n grai”
“aerul devine arzător”
“cheamă copiii în vacanţă”
“soarele toarnă peste lume jar”
“fluturii aleargă din floare în floare”
“peste tot locul , flori de paradis”
“natura toată , plină de culoare”
“căldură înăbuşitoare”
zana soarelui

Răspunsuri

2014-06-10T20:33:58+03:00
Calduroasa, colorata, frumoasa....
soarele – o pulbere fină de aur”
“lanurile au culoarea aurie”
“razele fierbinţi coc grânele”
“spice de aur”
“livezi îmbelşugate”
“pajişti odihnitoare”
“soarele îşi trimite cu dărnicie razele”
“florile te întâmpină cu parfumul lor”
“soarele trimite copiii la munte sau la mare”
“săgeţile de foc ale soarelui”
“soarele arde ca un cuptor”
“soarele îşi scutură praful de aur în aer”
valurile de grâu”
“se înalţă cântecul greierilor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T20:34:27+03:00
Soarele ca o minge de foc
florile gingase si colorate
cerul presarat cu nori pufosi

1 5 1