Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T22:47:25+03:00
1B
2D
3B
4C
5B
II
plaman drept 3 lobi stang 2 lobi
cai respiratorii superioare:cavitatea nazala fainge laringe trahee bronhii
III
1c
2a
3d
4b
5e

1c
2a
3b
4ad
IV nu se vede tot.....

am dat zoom :)) IV 1: flebita hemoragie arterita infarct miocardic miocardita leucemie si alcool. 1 restul :)
fara alcool
si la 2 nu e restul...am mai citit o data cerinta: bronsita asfixie amigdalita silicoza tuberculoza cancer pulmonar
2014-06-11T08:02:20+03:00
I.1)b;2)d;3)b;4)b;5)b
IIplaman drept-trei lobi
   plamanstang-2 lobi
III1C 2A 3D 4B5E