Răspunsuri

2014-02-05T18:18:48+02:00
Lanul lung si verde(epitet dublu) ,nouri albi,pamantul dezmortit,vulturi ageri
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-05T18:20:15+02:00
 lanul lung si verde,graul rasarit,umbra calatoare,nouri albii, usori, marunti,tainic sunet,pamantul dezmortit,noua-ntindere, vulturi ageri,vesela fanfara,frumoasa primavara.
cand???
Duupa ce mai vad cateva raspunsuri
ok
multumesc mult
Cu placere