Răspunsuri

2014-06-10T20:26:09+03:00
  42m=    42000      mm                       16q=         kg           3 ore=  180       minute                 6000l=   6    kl
43 000dal=     430      kl                   6 zile=      144         ore
5t=    50    q                                 17 kg=        17000      g
3 ani = 36       luni                75 000cm=     7500     mm
24 000hm=    2400         km       200 deceni=  20        secole    
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T20:26:18+03:00
42 m =42 000 mm
16 q = 1 600 kg
3 h =180 min
6 000 l = 6 kl
43 000 dal = 430 kl
6 zile = 144 h
5 t = 50 q
17 kg = 17 000g
3 ani = 36 luni
75 000 cm =750 000 mm
24 000 hm =2 400 km
200 decenii= 20 secole
2 4 2