Aflati numarul necunoscut din urmatoarele expresii matematice : (525 : 5 +b ) :5+12 = 790 (65 ori 502 : 10 -c -63) : 3 =600 [(e : 8 + 5609 ) : 2 - 111 ] : 10 = 400 ( 540 : 6 ori 9 - 755 ) : (g - 386 ) = 5

2
va roggg sa ma ajutati !
marchez cu cel mai bun !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va roggggg este urgent

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T20:15:37+03:00
1.(525:5+b):5+12=790=> (105+b):5 = 790-12=> (105+b):5 = 778=> 105+b = 778•5 => 105+b= 3890 => b= 3890-105 => b= 3785; 2.(65•502:10-c-63):3=600=> 32630:10-c-63= 600•3 => 3263-c-63= 1800 => 3263-c= 1800=> c=1463; 3.[(e:8+5609):2-111]:10=400 => (e:8+5609):2-111=4000 => (e:8+5609):2=4111 => e:8+5609= 8222 = e:8= 2613 => e= 20904 4.(540:6•9-755):(g-386)=5 => (90•9-755):(g-386)=5 => (810-755):(g-386)=5 => 55:(g-386)=5 => g-386=11 => g = 396
23 3 23
Scuze la ultima g=397
Scz :') acum am vazut ca am pierdut un nr si rezolvarea e de fapt asa : 3263-c-63=1800 => 3200-c=1800 => c = 1400
In rest totul e bn :)
ok ms team marcat cu cel mai bun ;)
2014-06-10T20:45:07+03:00
(525 :5+b) :5 +12 = 790
(105 + b) : 5 = 790 - 12
(105 + b) : 5 = 778
105 + b = 778 x 5
105 + b = 3890
b = 3890 - 105
b = 3785

(540 : 6 x 9 - 755) : ( g-386) = 5
(90 x 9 - 755) : ( g-386) = 5
(810 - 755) : ( g - 386) = 5
55 : (g - 386) = 5
g - 386 = 55 : 5
g - 386 = 11
g = 11 + 386
g = 397

| ( e : 8 + 5609) : 2 - 111| : 10 = 400
 ( e : 8 + 5609) : 2 - 111 = 400 x 10
 ( e : 8 + 5609) : 2 = 4000 + 111
  e : 8 + 5609 = 4111 x 2
  e : 8 = 8222 - 5609
  e : 8 = 2613
  e = 2613 x 8
  e = 20904

( 65 x 502 : 10 - c - 63) : 3 = 600
  65 x 502 : 10 - c - 63 = 1800
  32630 : 10 - c - 63 = 1800
  3263 - c - 63 = 1800
  3263 - c = 1863
  c = 3263 - 1863
  c = 1400
41 4 41