Buna .....puteti va rog sa ma ajutati? Va rog....suma a doua nr naturale este 306 , iar diferenta lor este un sfert din numarul mic. ..si suma a patu numere a, b, c, d este 581 .stiind ca a este 11 , iar b , c si d sunt nr consecutive pare, afla cele patru numere ...Multumesc anticipat!!!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T21:09:11+03:00

a + b + c + d = 581
11 + b + c + d = 581
b + c + d = 581 - 11
b + c + d = 570

c = b +2
d = b + 4

b + b + 2 + b + 4 = 570
3 b + 6 = 570
3 b = 564
b = 564 : 3
b = 188

c = 188 + 2 = 190
d = 188 + 4 = 192
2014-06-10T21:11:04+03:00
A + b + c + d = 581 11 + b + c + d = 581 b + c + d = 581 - 11 b + c + d = 570 c = b +2 d = b + 4 b + b + 2 + b + 4 = 570 3 b + 6 = 570 3 b = 564 b = 564 : 3 b = 188 c = 188 + 2 = 190 d = 188 + 4 = 192