Răspunsuri

2014-06-10T19:39:10+03:00
Iepurele l-a întrebat cât a dat pe ciuboţele, ca să ştie un preţ. Ogarul i-a spus că doi galbeni.Cei doi au pornit la drum împreună, până s-a înserat. De aceea au poposit la hanul Ursului. Ogarul a mâncat foarte mult, dar neavând bani, Iepurele a trebuit să dea cei doi galbeni ai săi, deşi el nu mâncase nimic. Când Ogarul a adormit, Iepurele nu putea dormi, de supărare. Cum îşi mai lua el ciuboţele? El a stat pe gânduri până la miezul nopţii, când i-a venit o idee... nu tocmai frumoasă...: s-a dus în camera Ogarului şi acolo, lângă sobă, a zărit ciuboțelele Ogarului... Atunci el a luat ciuboţelele, s-a încălţat cu ele şi a fugit!Dimineaţa, când s-a trezit Ogarul, a vrut să se încalţe cu ciuboţelele... Dar a văzut că nu mai sunt lângă sobă! S-a luat după urmele ciuboţelelor, a fugit, a tot fugit, dar nu a putut să-l prindă pe Iepure.Şi în ziua de azi mai aleargă după el, iar Iepurele, când vede Ogarul, fuge de el.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T20:25:58+03:00
Ogarul l-a intrebat pe iepuras unde se duce, iar iepurasul ii raspunse ca se duce sa isi cumpere niste ciubotute .
Iar ogarul ii spuse ca stie el un magazin de unde  poate cumpara 
A inceput ploaia iar ogarul ii spuse haide sa mergem la  un han care stiu ca e foarte bun.Iepurasul a acceptat.
Ogarul a mancat si a baut dar cand sa plateasca ogarul a dat inapoi.
Iepurasul a ramas fara bani ,nu mai avea cu ce sa isi eie ciobotele .
Asa ca cand ogaril adormise iepurasul se duse si ii fura ciobotelele din picioarele lui si a plecat.
Si asa au fost chit!!!!