Precizati felul predicatelor si al subiectelor exprimate si analizati partile de vorbire prin care sunt exprimate: eugen a primit cartea este in bibleoteca el nui voi fi invatatoarea era blanda ce interesanta in livada aurel si dan vor fi mihaela a cantat

2
Eugen=s expr subst propriu,masc, sg, nominativ
a primit=pv expr verb predicativ, tranzitiv, pers a 3 a sg, indicativ, perfect compus, conjug a 4 a, diateza activa
cartea=s expr subst com, sg , fem, nominativ, articulat hotarat enclitic
este=pv expr vb predicativ, intranzitiv, pers a 3 a sg, indicativ, prezent, conj 4, diateza activa
ai scris toate propozitiile la un loc...nu mai inteleg...

Răspunsuri

2014-06-10T19:10:35+03:00
1,predicat verbal,2.predicat nominal

sunt mai multe predicate...pe care le mentionezi aici?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T19:25:39+03:00
A primi - predicat verbal , se expr printr-un verb
este- predicat nominal se exp prin verb copulativ
eugen-subst comun
era-predicat nominal 
fi-predicat verbal
cred k nu se intelege prea bine
1 5 1