Răspunsuri

2014-06-10T18:39:45+03:00
Triunghiul lateral e un triunghi care are toate laturile egale.
Triunghiul echilateral reprezintă triunghiul cu toate laturile de lungime egală (congruente). În geometria euclidiană triunghiul echilateral este de asemenea echiangular (toate cele trei unghiuri interne sunt egale între ele și egale cu 60º) și poligon regulat.
este triunghiul cu toate unghiurile egale (60 de grade) si toate laturile congruente (ex daca o latura este 6 atunci toate laturile vor fi 6)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T18:40:35+03:00
Triunghiul echilateral este triunghiul cu toate laturile congruente
triunghiul echilateral e un triunghi cu toata laturile egale