1). Poate fi considerata Ioana d'Arc o femeie din Evul Mediu deosebita de altele din femei? Motivati raspunsul dat .

2). De ce credeti ca Ioana d'Arc este considerata o eroina a poporului francez?

****** Va rog frumos sa ma ajutati! D-au 30 de puncte pentru cel care raspunde foarte bine si d-au 5 stelute + un multumesc :D :3

2

Răspunsuri

2014-06-10T18:20:42+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T18:21:14+03:00
1)Da,poate considerata deosebita pentru ca este singura femeie care a luptat in razboi.
2)Pentru ca si-a purtat cu onoare si demnitate locul in oastea franceza,si-a aparat tara pana la moarte.
3 5 3