Valoarea morfologica a cuvantului ''si'' in:
''Asteptandu-si zadarnic un coleg de hoinareala''
''Exista insa si semnul de intrebare''
:)

2
"si" in a doua prop este adverb! ( nu este marcă a coordonării)
ok, acum chiar ca nu mai inteleg nimic :))
si- cand e conjunctie coordonatoare copulativa iti leaga 2 elemente de aceeasi natura (nu e cazul asta)- a doua prop si atunci indeplineste rolul de adverb (cu sensul de "in plus", "pe deasupra", " inca")
aha, ok, acum am inteles. Multumesc mult :)
cu placere!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T18:03:04+03:00


SI-PRONUME REFLEZIV

SI-CONJUNCTIE COORDONATOARE COPULATIVA

Multumesc, dar in propozitia ''Ingaduie-mi sa ma asez langa tine si sa vorbim'' ?
aici e conjunctie coordonatoare copulativa
2014-06-10T18:03:15+03:00
-si=pronume  reflexiv

si-conjunctie subordonatoare