Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T17:20:07+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.


2a+2b=56

a-b=8

a=b+8

2b+8+2b=56

4b=40


b=10

a=10+8=18


2014-06-10T17:20:20+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a+b+b+a=56 a-b=2 b=?
2a+2a=56  /:2
a+b=28

a-b=28=>
 a=8+b

8+b+b=28
2b=28-8
2b=20
b=20:2
b=10

a=8+10
a=18
1 5 1