Răspunsuri

2014-06-10T16:55:34+03:00
A incuia-a inchide
roditor-fertil
nadejde-speranta

fioros- nefioros
a sopti-a tipa
poti sa raspunzi si la intrebarea mea?(si inloc de adj e verb)
a incuvanta-a permite
nu inteleg intrebarea
parte secundara+pronume+subiect parte secundara=substantiv pronume=verb subiect=pronume personal
am explicat in intrebare
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-10T16:56:03+03:00
1) a incuvinta-a aproba
    roditor-fertil
   nadejde-speranta

=============================================
2) fioros-bland
a sopti-a striga , a tipa
poti sa raspunzi si la intrebarea mea?(si inloc de adj e verb)