Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T16:46:21+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Uite-l pe Andrei in copac,Ioana
-Da hai sa il speriem.
-Bau!

-Bau!
-Fetelor ma-ti speriat, am crezut ca e propietara.
-Mai copii ce faceti in copacul meu,
-Nimic,din greseala am aruncat o minge aici.
-Da, o minge
-Aa ok
La revedere.
28 3 28
2014-06-10T16:46:42+03:00
Buna,Alex, ce mai faci?
Buna , Andrei,sunt bine,tu?
Eu tocmai am fost sa-mi plimb catelul prin parc.
Ce frumos ! Cum a fost?
Foarte bine,pana cand acesta a inceput sa fuga de o pisica .
Si ce ai facut?
Am reusit sa alung pisica si am pus cainele inapoi in lesa , apoi am plecat sa nu mai faca reo nazbatie
Cred ca a fost foarte amuzant !
Asa e !
Eu trebuie sa plec acum , pentru ca mai am de invatat pe maine .
Bine,spor la invatat!
Multumesc !
La revedere!
La revedere!
16 4 16
nu e prea stralucit ! nu ...?
nu
:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((