Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-05T16:53:48+02:00
Izotermele din zona temperata di Eurasia au o configuratie concentrica meridionala deoarece aceasta cuprinde mai multe regiuni climatice,fiind cuprinsa intre latitudinile tropicelor si cercurilor polare.Vremea este extrem de schimbatoare,iar vara este destul de cald si iarna foarte frig.
10 4 10
2014-02-05T18:21:59+02:00
1. din cauza influentei reliefului
2.deoarece ea cuprinde mai multe regiuni climatice, este cuprinsa intre latitudinile tropice si ale cercurilor polare. 
3 4 3