Construieste propozitii in care substantivele fereastra si Brasov sa indeplineasca, pe ran. urmatoarele functii sintactice:
a ) subiect
b) nume predicativ
c) atribut de prepozitie
Va rog mult ma ajjuuttaatii !!!! ?

2
Muntean fara u
ce poza e profil ai
eu am silvia mihalache
cati ani ai
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-06-10T15:47:52+03:00

In brosov exista o populatie de peste optzeci de oameni.
Brasov e un oras frumos.
La Brasov a fost frumos.
              
Eu am o camera cu doua ferestre.
Fereasta e mare.
Fereasta aceea e frumoasa





11 3 11
Sper ca te-am ajutat
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T15:56:45+03:00
Fereastra s-a deschis(subiect)
Aceea este fereastra sparta(nume predicativ)
Geamul de la fereastra s-a spart(atribut  de prepozitie/prepozitional)
Brasov este orasul meu preferat(subiect)
Orasul cel mai frumos este Brasov(nume predicativ)
Privelistea de la Brasov este minunata(atribut prepozitional)
22 4 22