Răspunsuri

2014-06-10T15:20:58+03:00
Subiect: O zi nu va fi mult
NP: Este o zi frumoasa.
CD: Eu traiesc o zi superba.
CCT: Intr-o zi vom merge in parc.
Atribut: Candva, intr-o zi, vom fi mai fericiti.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T15:58:22+03:00
O zi este foarte importanta(subiect)
Aceasta este o zi importanta(nume predicativ)
Mi-am amintit de o zi importanta(complement direct)
Vom merge intr-o zi la mare.(compl. circumstantial de timp)
Cazarea este de o zi(atribut)
1 5 1