Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T15:14:29+03:00
1leu cuprinde:
monede de 10 bani..10.,
monede de 50 bani..2.,
 monede de 5 bani. 20..

500 lei cuprinde: bacnote de 100lei.5..,
de50lei..10.,
de 10lei...50.,
de1leu.500...
2 5 2
2014-06-10T15:17:18+03:00
Monede de 10 bani=10bani 
monedede 50 bani = 2 bani 
monede de5 bani =20
bacnotede 100 lei=5 bacnotede 100 lei 
de 50 lei =10
de 10 lei =50

de 1 leu =500
1 5 1