Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T14:31:43+03:00
Din norii cenuşiiO ploaie de fulgi argintiiS-a aşternut peste câmpii,Peste pădurile ruginii.
Pârtiile sunt pline de copii.De unde au apărut, nu ştii.Dar glasurile lor zglobiiTe îndeamnă ca să viiŞi să te alături lor,Tuturor, copiilor.
De pe pârtia înaltăCu troiene-mpodobită,Sania, de copil cârmuită,Zboară cu viteză mare,Peste zeci de hopuri sare.Ochilor să nu le dai crezare!
Copii cu sănii urcă dealul,Mai gâfâind şi mai icnind,Apoi coboară rând pe rând,Până ce soarele asfinţeşteŞi de casă le aminteşte.
2014-06-10T14:36:31+03:00
Iarna rece a sosit
si cerul s-a invinetit
peste munti si peste dealuri
asternand perdele valuri

Noaptea-i rece si e lunga
iarba a inghetat pe lunca.
paste rauri si izvoare
gheata straluceste tare.
La revedere draga mea
Ramai numai cu bine
Eu ma retrag dar nu uita
Ca ma gandesc la tine