Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T14:05:17+03:00
                                                       Prietenul meu
    Prietenul meu(....) este foarte drstractiv.Noi ne jucam si suntem ca si fratii.Ne jucam...facem prostioare.Chiar daca ne mai certam,ne impacam dupa 5 minute.Suntem cei mai buni prieteni.Cwi mai buni de pe lumea asta.
2014-06-10T14:07:55+03:00
Draga prietene am ajuns in tabara de vara de anul asta vremea este minunata , iar locul uimitor, Abia astept sa ne vedem sa iti arat pozele si cum a fost, Sper ca si tu te destrezi bine la bunicii tai. Sa ai o vara cat mai placuta...