Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T14:02:26+03:00
Folosim regula de trei simplă : 
 30 km.........20min
xkm................50min 
⇒x = 50· 30 
             20 
⇒x = 1500/20= 75 km . 
10 3 10
  • Utilizator Brainly
2014-06-10T14:03:32+03:00
2omin........................30 km
50 min........................x
___________________________
20 min ........................30 min 
1 min...........................30:20=1,5 km
50 min ........................50x1,5= 75 km 

R : 75 km
5 3 5