1. Scade din cel mai mare numar par de 5 cifre distincte ,,rasturnatul'' sau, apoi micsoreaza rezultatul obtinut de 75 de ori.Cat ai obtinut? 2.Daca Luminita ar cumpara 5 atlase, ar mai avea nevoie de 10 lei, iar daca ar cumpara 4 i-ar ramane 3 lei.Cat costa un atlas? Cati lei are copila?

2

Răspunsuri

2014-06-10T13:50:54+03:00
1. cel mai mare numar 98764
98764-46789=51975
51975/75=693
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T13:51:28+03:00
98764-46789=51975:75=693

notam cu x suma de bani pe care o are Luminita si cu y pretul unui atlas
5y=x+10
4y=x-3   I *(-1)

5y=x+10
-4y=-x+3
---------------------
y     =    13 lei costa un atlas

4y=x-3
x=4y+3=55 lei are Luminita