Răspunsuri

2014-02-05T16:00:55+02:00
____ Ow, Princess Snow White ! What are you doing here in the woods ?
_____ Hello. What's your name honney ?
_____Margaret. Can I help you?
____ Yes , of course.I am looking for some raspberry. I want to make a pie for my prince.
_____ Well , come with me . I know some places full of raspberrys.
____ Wow, there are so many raspberrys. Thank you Margaret.See you around, beautiful.
____ Goodbye , Your Highness . 
poti so traduci in romana
___Ow , Printesa Alba ca Zapada!Ce faceti aici in padure?
Buna.Care este numele tau , dulceata? Margaret.Pot sa te ajut? Da,desigur.Ma uit dupa niste zmeura.Vreau sa fac o placinta printului meu. Pai, vino cu mine.Stiu un loc plin de zmeura. Wow, sunt este asa de multa zmeura aici.Multumesc, Margaret.Ne mai vedem pe aici, frumoaso. La revedere Inaltimea Voastra.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-05T16:20:26+02:00
 -Hello Snow White ,I am Fiona .I heard so many beautiful things about you and I am so excited that I finally got to know you .
 - That is so nice .I never knew that there was someone so kindly who wanted to meet me.
-I want to ask you something.Can I?
-Sure ,you can ask me anything.
-How it is like to live in a fairytale?
-Oh ,it is awesome .You can sing all day and spend your time playing with animals .I can show you if you want.
-That would be great .Thank you. You are so nice!

TRADUCERE
-Buna Alba ca Zapada,sunt Fiona. Am auzit atat de multe lucruri frumoase despre tine si sunt fericita ca in sfarsit te-am cunoscut.
-Ce frumos! Nu am stiut ca este cineva atat de bun care si-a dorit sa ma cunoasca.
-Vreau sa te intreb ceva.Pot?
-Sigur.Ma poti intreba orice.
-Cum e sa traiesti intr-o poveste ?
-Este extraordinar. Poti sa canti toata ziua si sa iti petreci timpul jucandu-te cu animalele.Pot sa iti arat daca vrei
-Ar fi minunat.Multumesc.Esti atat de draguta!
10 4 10