Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-05T15:53:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dupa parerea mea  o dieta bogata in legume si fructe ofera mari benefici pentru un organism.In primul rand legumele si fructele consumate zilnic ofera vitamine pentru organism astfel intarindu-i sistemul imunitar mentinandu-te in forma si mai ales mentinandu-te sanatos .In al doilea rand fructele dar si legumele sunt bogate in calorii si pot deveni un desert delicios atata timp cat sti ce sa pui intr-o farfurie care sa fie si pe gustul tau dar care sa iti ofere si aportul de energie necesar pentru o intreaga zi.In concluzie fructele si legumele sunt necesare in alimentatia unei persoane deoarece ofera numeroase benefici de care corpul tau se poate folosi
40 4 40
2014-02-05T16:02:34+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Din punctul meu de vedere e necesar a avea o dieta bogata in legume si fructe ,deoarece acestea contin atat vitamine cat si alte substante care ajuta la mentinerea unui corp frumos si sanatos ,dar contribuie si la dezvoltarea intelectuala.
  In primul rand, majoritatea fructelor si legumelor sunt recomandate de nutritionisti in anumite diete ,deoarece acestea sunt hipocalorice si ajuta la mentinerea greutatii si a tonusului muscular ,datorita nivelului ridicat de apa pe care il contin.
    In al doilea rand ,inca din totdeauna o dieta bazata pe fructe si legume proaspete a fost considerata sanatoasa, intrucat acestea contin vitamine care intaresc sistemul imunitar si care ajuta la o dezvoltare armonioasa.
     In concluzie ,fructele si legumele ar trebui sa ocupe un rol important in alimentatia fiecarei persoane ,deoarece sunt alimente care ajuta la mentinerea sanatatii, dar care confera si un aspect întinerit al pielii si al corpului in general.
32 4 32