Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T12:31:24+03:00
Muschii mimici ai omului sunt: muschiul frontal, muschii circulari, muschii orbitali, muschii nazali, muschii bucali, muschii auriculari.

mușchiul frontal
mușchii circulari
mușchii orbitali
mușchii nazali
mușchii bucali
mușchii auriculari
mușchiul frontal
mușchii circulari
mușchii orbitali
mușchii nazali
mușchii bucali
mușchii auriculari
2014-06-10T12:38:58+03:00
Muschii mimicii sunt:                                                                                        -muschii circulari                                                                                                            -muschii orbitali                                                                                                            - muschii nazali                                                                                                           - muschii bucali                                                                                                           - muschii auriculari                                                                                                    - muschiul frontal.                                                                                                                                                  Succes!!!
Muschii mimicii sunt:
muschi frontali circulari nazali bucali auriculari