Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T10:29:29+03:00
       Medicina este un domeniu foarte vechi care s-a dezvoltat foarte mult de-a lungul timpului. Daca in trecut se incerca vindecarea oamenilor cu mijloace empirice, astazi dispunem de spitale moderne dotate cu lasere si aparatura moderna. Datorita medicinei viata omului s-a prelungit, rata medie de viata ajungand la 60-65 de ani de la 30-35 de ani.
      Toate tarile lumii aloca fonduri importante pentru cercetare si modernizare. Tot mai multi oameni beneficiaza de servicii si tratamente adecvate, inregistrandu-se tot mai putine cazuri de tratare acasa cu ,,leacuri babesti'' (exceptie tarile slab dezvoltate).
      Meseria de doctor este una grea, careia trebuie sa i te dedici total. Tehnica avanseaza destul de repede, apar noi tratamente iar ei trebuie sa se puna la curent cu ultimile noutati.
1 5 1
2014-06-10T11:04:10+03:00


medicina este unul dintre cele mai vechi meserii care au aparut in urma cu multi ani.

multi oameni vor sa devina medici pentru a ajuta oamenii sa traiasca mai mult sanatosi.

spitalele moderne sunt dotate cu toate lucrurile care sunt necesare pentru a imbunatatii starea pacientilor.

atunci când esti medic ai o responsabilitate foarte mare fata de toti pacientii si esti pus in diferite situatii poate mai complicate in care trebuie sa risti.

nu este usor sa fii medic dar este o meserie frumoasa si banoasa.