ARATATI PRIN CE PARTI DE VORBIRE SE EXPRIMA SUBIECTELE DIN TEXTUL DE MAI JOS SI FACETI ANALIZA LOR :
RANDUNELELE AU VENIT LA VECHILE LOR CUIBURI. ALEXANDRU
LE PRESEZA ZILNIC BOABE PE MARGINEA FERESTREI. ELE CIUGULESC TOATE SEMINTELE. DOUA DEJA AU PUI

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T10:21:31+03:00
Randunelele-S, exp prin subst comun simplu
Alexandru-S, exp prin subst propriu simplu
ele-S, exp prin pron.pers.
doua-S,exp prin numeral cardinal
18 3 18
NAM CUM CA MAI TREBUIE SA COMENTEZE INCA UNU
Asa e.Nu-i nimic!Sper ca ti-am fost de ajutor!
MAI RASPUNDE TU CU UN RASPUNS ALAN DALA DT CA SAL IL PUN CA CEL MAI BUN
Pai nu pot.Doar o singura data poti sa raspunzi.
Oricum , nu conteaza.
2014-06-10T10:40:03+03:00
Randunelele=subiect sinplu exprimat prin substantiv comun
Alexandru=subiect simplu exprimat prin substantiv propriu
Ele=subiect simplu exprimat prin pronume personal
Doua=subiect simplu exprimat prin numeral cardinal
12 4 12