Alcatuieste propozitii in care sa folosesti opimpusul urmatoarelor cuvinte :galagie,important,imbracat

2
ce sa folosim
cuvintele galagie important si inbraca
Eu fac liniste.Eu ma simt neimportant.Am vazut un om gol
ms
Npk

Răspunsuri

2014-06-10T09:47:55+03:00
Afara era liniste.
Era un lucru banal.
 Ana s-a dezbracat de uniforma scolara.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T09:48:27+03:00
1.In casa era liniste .
2.Mi-a spus un detaliu neimportant ( nefolositor).
3.Bebelusul era dezbracat.