Alcatuieste enunturi,respectand cerintele:
gratie(substantiv,prepozitie)
....................................................................................................................................................................................................................................................................................
deasupra(adverb,prepozitie)
....................................................................................................................................................................................................................................................................................
contrar(adverb,prepozitie)
....................................................................................................................................................................................................................................................................................
asemenea(adverb,adjectiv,prepozitie)
............................................................................................................................................................................................................................................................................

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T10:00:22+03:00
A coborat cu gratie din trasura.
Gratie lui am ajuns la timp la teatru.

Deasupra este cerul.
Deasupra casei este cerul

Contrar asteptarilor am invins.
Parerile lui sunt contrar opiniei majoritare.

Asemenea lui, nu iti place varza
Floarea este frumoasa, ghiveciul asemenea
Casa, asemenea masinii, este rosie

8 4 8
2014-06-10T12:33:47+03:00
Ea a calcat cu gratie pe covorul rosu.(substantiv) Gratie atentiei ei mi-am revenit.(prepozitie)Deasupra se afla un stol de randunele ce-si parasesc cuiburile dragi.(adverb)Deasupra raftului asteapta sa mai fie citita cartea mea preferata.(prepozitie)El a argumentat contrar cu ceea ce am mentionat eu.(adverb)Contrar asteptarilor mele,ei au luat primul loc la concursul de gramatica.(prepozitie)Eu am actionat asemenea cum a actionat si mama mea in tinerete.(adverb)Floarea e pretentioasa,iar fata asemenea.(adjectiv)Asemenea mamei nimeni nu este!(prepozitie)Succes!
5 5 5