Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T09:48:14+03:00
El s-a facut gradinar.(np)
Ei au devenit muncitori.(np)
El este brutar.(np)
El a ramas pescar.(np)

Tabloul cu un gradinar s-a spart.(atr.subst in Ac)
Problemele despre muncitori le vorbim mai tarziu.(atr.subst in Ac)
Painea de la un brutar e cea mai buna!(atr.subst in Ac)
Pestele de la pescar l-am prajit.(atr.subst. in Ac)

Problemele datorita gradinarului le-am rezolvat.(atr.subst. in D)
Vinovatii gratie muncitorilor i-am gasit.
Comportamentul asemenea brutarului nu mi-a placut.
Pestele multumita pescarului l-am prins.

Am gasit pescarul.(CD in Ac)
Pe muncitori i-am concediat.(CD in Ac)
Pe brutar l-am pus sa imi faca treizeci de  cozonaci.(CD in Ac)
Pe gradinar l-am pus sa cumpere inca douazeci de ghivece de flori.(CD in Ac)

Gradinarului ii plac plantele foarte mult!(CI in D)
Muncitorilor le dau o prima.(CI in D)
Brutarului ii dau maine comanda.(CI in D)
Pescarului ii dau maine banii.(CI in D)

Am discutat despre gradinar.(CI in Ac)
Am vorbit cu muncitorii.(CI in Ac)
I-am spus despre brutar.(CI in Ac)
I-am scris despre pescar.(CI in Ac)
2014-06-10T09:49:21+03:00
El s-a facut gradinar.(np) Ei au devenit muncitori.(np) El este brutar.(np) El a ramas pescar.(np)
Da , e adevarat.Dar eu am facut prima data ca toate sa aiba f.s de n.p.!
aaaaa
da mai trebuie
Da, imediat.
Daca poti te rog sa ma marchezi ca cel mai bun........