Completati urmatoarele enunturi:
1. M-am gandit la Tara mea atunci cand..................... .
2. Român fiind, cel mai mult pretuiesc........... .
3. Imi place ca in Tara mea sa................ .
4. Consider ca romanii care fac cinste tarii lor sunt cei care........................... .
5. Cel mai important eveniment din istoria tarii mele consider ca este ........................... .
Va rog am nevoie urgent. Mersi.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T09:26:05+03:00
1. M-am gandit la Tara mea atunci cand. unii oameni ma fac mandru ca sunt roman
2. Român fiind, cel mai mult pretuiesc. traditiile tarii mele
3. Imi place ca in Tara mea sa.vizitez toate locuri frumoase
4. Consider ca romanii care fac cinste tarii lor sunt cei care..isi iubesc tara lor
5. Cel mai important eveniment din istoria tarii mele consider ca este Marea Unire

2014-06-10T09:32:40+03:00
1. M-am gandit la Tara mea atunci cand. unii oameni ma fac mandru ca sunt roman 2. Român fiind, cel mai mult pretuiesc. traditiile tarii mele 3. Imi place ca in Tara mea sa.vizitez toate locuri frumoase 4. Consider ca romanii care fac cinste tarii lor sunt cei care..isi iubesc tara lor 5. Cel mai important eveniment din istoria tarii mele consider ca este Marea Unire