Alcatuieste o scurta compunere ( maximum 20 de randuri ) in care
sa utilizezi sintagmele: ,,altarul cerului'' , ,,luna se pleaca'' ,
,,tremurata craca''

2
Randuri mari sa fie?
nu conteaza, sa fie cat de cat frumoasa si putin maricica. Ca o sa o scriu pe caiet
Am inteles.
ma ajuti tu cu compunerea ?
Da.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T09:43:42+03:00
                                 Noaptea fermecata
   Iata, ca vad altarul cerului care face acesta noapte fermecata!
   Astrul noptii, luna se pleaca incetisor si o vad dupa o tremurata craca de bataia vantului ...Stelele se aduna in jurul acesteia ca  puii la o mama!Totul este in surdina, doar un liliac umbla de colo-colo si nu stie ce sa faca!Eu stau cu fata la cer si el cu fata la mine...incepe sa planga, udandu-ma din secile lui lacrimi cu cateva si pe mine!Sunt fericita ca niste dragute lacrimi, care am aflat ca sunt de bucurie, imi stropeste chipul!
Vazduhul era fericit ca ii iubea lumea intreaga !Frumoasele flori multicolore se simt minunat, iar parfumul lor...ma innebunise!Era o stea care lucea din toate puterile ei si era atat de frumoasa...prefererata mea!Ma uit cu atentie la ea si........cand colo o stea cazatoare m-a facut sa imi pun o dorinta!Ce frumos!
           Am privit cerul ore in sir, dar nu stiu cum si cand am adormit!
 


Eu am facut-o acum !
E frumoasa?
Daca e , te rog sa ma marchezi ca cel mai bun..................si sa stii ca nu e copiata !
incerc sa dau ca cel mai bun, dar nu pot
OK.
2014-06-10T10:04:03+03:00
 Noaptea fermecata
   Iata, ca vad altarul cerului care face acesta noapte fermecata!
   Astrul noptii, luna se pleaca incetisor si o vad dupa o tremurata craca de bataia vantului ...Stelele se aduna in jurul acesteia ca  puii la o mama!Totul este in surdina, doar un liliac umbla de colo-colo si nu stie ce sa faca!Eu stau cu fata la cer si el cu fata la mine...incepe sa planga, udandu-ma din secile lui lacrimi cu cateva si pe mine!Sunt fericita ca niste dragute lacrimi, care am aflat ca sunt de bucurie, imi stropeste chipul!
Vazduhul era fericit ca ii iubea lumea intreaga !Frumoasele flori multicolore se simt minunat, iar parfumul lor...ma innebunise!Era o stea care lucea din toate puterile ei si era atat de frumoasa...prefererata mea!Ma uit cu atentie la ea si........cand colo o stea cazatoare m-a facut sa imi pun o dorinta!Ce frumos!
           Am privit cerul ore in sir, dar nu stiu cum si cand am adormit!
 
1 5 1