Răspunsuri

2014-06-10T08:18:48+03:00
Raspunsul este : 1 copil 
daca faci proba cu 4 si cu 1 se verifica ?
4 copii >3
4 copii
Trebuie sa arat cum am ajuns la 4 copii Roxyroxanikka
9 *20 impartit la 45 =4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T09:01:48+03:00
9 copii
mananca
9 inghetate
in
9 minute
cati copii
mananca
20 inghetate
in
45 minute

Raspuns:
(45 x X) : 20 = (9 x 9) : 9
X = (9 x 20) : 45
X = 4
2 5 2