1).PUNETI PRONUMELE DIN PARANTEZA LA FORMA NECESARA PENTRU A DEVENI ATRIBUTE PRONOMINALE.ALEGETI PARTU DINTRE IMBINARILE OBTINUTE SI INTEGRATI-LE IN ENUNTURI.
Imbinarile sunt:toate caietele(acesti);
-masina(el);
-prieten ca (tu);
-un an dintre (aceste);
-mancare pentru (acela)
- rude de ale (vostri);
-dorul de (voi);
-bagajele (ai tai).
VA ROG AJUTATI-MA!

2

Răspunsuri

2014-06-10T07:48:14+03:00
Caietele acestuia sunt noi.
Masina lui s.a stricat
Prieten ca tine nu mai gasesti
Un an dintre acestia a fost cel mai greu
Am facut cea mai  buna mancare pentru acesta
Am intalnit niste rude de ale voastre.
Dorul de voi ma cupride
Bagajele tale -au pierdut in aeroport
11 3 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T07:50:20+03:00
Toate caietele acestuia
masina lui
prieten ca tine
un an dintre acestia
mancare pentru acela
rude de ale voastre
dorul de ai vostri
bagajele alor tai

Toate caietele acestuia sunt noi.
Prieten ca tine nu gasesc.
Un an dintre acestia a fost important pentru mine.
Bagajele alor tai sunt grele
 
13 4 13