Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-09T23:53:25+03:00
Numa daca vrei sa te prezinti la bac doar at poti da bacul , daca nu te prezinti nu il dai ii simplu .

imi dai pt cel mai bun raspuns????
nu imi dai pt cel mai bun raspuns? TE ROOOOOG
sa imi dai TE ROOOG, chiar a fost cel mai bun
pai cum dau? ca nu stiu? :))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-10T07:53:12+03:00
     Se poate opta si pentru limba materna - presupun ca vrei sa-l dai in rusa.
2 5 2