1)Fie triunghiul dreptunghic ABC ,(m(<A)=90grade) cu AC=6cm si BC=10cm.Calculati:AB,BD,CD si inaltimea corespunzatoare unghiului drept.
Scz nustiu sa scriu decat 90grade zero de sus nush sa-l fac.
Va rog sa mi-l faceti il am pe maine!!!!!

2
da
asta vream sa spun si eu
mi-ai luat cuvintele
Din ce oras esti?
gat ms

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T23:39:23+03:00
2014-06-09T23:40:29+03:00
AB²=BC²-AC²
AB²=100-36=64
AB=8 cmcm
Se aplica th catetei
AC²=DC.BC
36=DC.10
DC=3,6 cmcm
BC-DC=BD
BD=10-3,6=6,4 cm
1 5 1