Cum sa fac si ce sa fac ca-sa invat mai usor o lectie la Biologie???

Ma asculta maine si nu pot sa tin minte niste definitii....AJUTATI-MA!!!

2
pai incearca sa asociezi cumva cuvintele cu chestii la care te poti gandi oricum sau cu alte cuvinte mult mai usoare, dar sa fie sinonime
repeta-le de cateva ori sau scrie-le pana le memorezi
În primul rând îţi trebuie linişte şi calm .Nu trebuie să te gândeşti la alte prostii sau ceva de genul ăsta.În principal trebuie să te bazezi pe lecţie ca să poţi lua notă mare,că altfel,media ta se strică(presupun)
Cum a spus şi Alepuimicutz ,asociază cuvintele cu anumite chestii şi învaţă logic,nu mecanic. Ori le poţi scrie...
Nu stiu daca iti voi fi de ajutor, dar iti spun si tie ce-mi spunea mie unchiul meu: cand vreu sa invat ceva, sa scriu pe o foaie cu creionul, citesc o data, apoi sterg un cuvant, apoi iar citesc si iar sterg un cuvant si tot asa cu din ce in ce mai putine cuvinte, si asa o sa inveti acele definitii.... la mine merge, mai ales pentru ca am memorie vizuala, acum depinde de fiecare... dar poti incerca... :)
citeste de mai multe ori doar o fraza
dupaia treci mai dearte si dupa 5 min revii dar inainte de a te apuca de invatat bea un pahar cu apa si e ffffff important sa fi odihnita

Răspunsuri

2014-06-09T23:03:47+03:00
Repeta de multe ori cateva fraze mici , apoi scrie-le pe o foaie , din minte.
Citeste-le , repeta-le , apoi inchide caietul si spune fraa respectiva.
Invata o propozitia pe rand sau grupeaza-le tu cum stii , numai informatiile lungi din caiet sa fie transformate in fraze mai scurte.Apoi foloseste una din frazele de mai sus , ca sa poti invata.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T23:17:36+03:00
O metoda buna prin care sa inveti la bio e sa desenezi!chiar daca nu ai nu stiu ce talent...o forma de rinichi tot poti sa faci....arata ca o boaba de fasole...si deja ii sti forma..poti sa il colorezi maro-rosu caramiziu (nu ma pricep la culori) ...si deja ii stii culoarea...langa el, cu liniuta poti scrie care sunt functiile lui..de excretie formare a urinii samd :)

si printru-un desen ti-ai facut o definitie buna a rinichiului: rinichiul este un organ situat in abdomen de forma unei boabe de fasole, are culoare rosie-bruna si principalele lui functii sunt de excretie si formare a urinii.:P
pe informatiile astea de baza, tot mai adaugi cate ceva...daca tocesti si uiti primul cuvant s-a dus tot :)))...asa ai o imagine in minte de la care sa pornesti :)
Multumesc pentru raspunsurile acordate!
cu placere, sper sa te ajute si sa iei 10 :)