La o ferma sunt 118 990 gaini , cu 24 506 mai multe curci , gaste cu 110 000 mai putine decat curci , rate cu 19 000 mai putine decat gaini.
Cate pasari are ferma?
Cu intrebari (neaparat) , va rog! Raspunsul sa fie concret , corect si sa fie pe intelesul clasei a 4-a.

2
Cate curci sunt. 24506+118990=143496 Cate gaste sunt . 143496-110000=33496 Cate rate sunt . 118990-19000=99990 Cate pasari sunt. 118990+143496+33496+99990=395972.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-09T22:56:35+03:00
Cate curci sunt?
118 990+24 506=143 496

cate gaste sunt?
143 496-110 000=33 496

cate rate sunt?
118 990-19 000= 99 990

cate pasari sunt?
118 990+143 496+ 33 496 +99 990= 395 972
17 4 17
2014-06-09T22:58:29+03:00
Cate curci sunt la ferma ?
118 990 + 24 506 = 143 496 (curci)
Cate gaste sunt la ferma ?
143 496 - 110 000 = 33 496 (gaste)
Cate rate sunt la ferma ?
118 990 - 19 000 = 99 990 (rate)
Cate pasari are ferma  ?
118 990 + 143 496 + 33 496 + 99 990 = 395 972 (pasari)
7 4 7